مصاحبه آرشیو خبر ها
جذابیت های یوونتوس از زبان دشان

جذابیت های یوونتوس از زبان دشان

بین سالهای 1994 تا 1999، دیدیه دشان یکی از ستون های یوونتوس بود. هافبک فرانسوی در آن زمان بازیکن اصلی در میانه زمین بود و به دلیل نظم و انضباط عالی و تعهد در بازی، مشهور بود.

 

دشان در مورد تجربه بزرگ خود در یوونتوس صحبت کرد و بر اهمیت پیروزی در این باشگاه تاکید کرد.

 

من با رفتن به ایتالیا دنیای خود را کاملاً تغییر دادم، حتی اگر در مارسی آشنایی خوبی با فوتبال داشتم. اما یووه، یووه است، یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا و جهان.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه در مصاحبه اخیر خود در مورد یوونتوس گفت:

 

ذهنیت متفاوت، رویکرد متفاوت به تمرین، آمادگی طولانی، بسیار خاص و سخت.

 

وی ادامه داد:

 

شروع پیچیده بود زیرا من از ناحیه تاندون آشیل آسیب دیدم و مجبور شدم عمل کنم. من با این فرهنگ پیروزی که هر روز وجود دارد، پنج سال تجربه فوق العاده ای را تجربه کردم. یک فضای خانوادگی وجود داشت که توسط مربی، مارچلو لیپی، و توسط مدیریت، موجی، بتگا و جیزائودو ایجاد شد.

 

دشان در ادامه گفت:

 

در یووه، همه افتخار می کردند که در خدمت باشگاه هستند و این هیچ بهانه ای برای بازیکنان در زمان شروع نمی داد. همه در جای خود هستند تا به بازیکنان اجازه دهند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

 

این بازیکن افسانه ای فرانسوی توضیح داد که مساوی یا شکست در یوونتوس چه حسی دارد.

 

وقتی یوونتوس به تساوی می رسید فاجعه بود، وقتی می باخت سونامی رخ می داد. حرفه ای بودن فوق العاده ای وجود دارد، همه نقش مشخصی دارند و همه از آن ممنون هستند.

 

دشان همچنین پس از رفتن باشگاه به سری B، برای یک نقش کوتاه بهتورین بازگشت و به بیانکونری ها در صعود کمک کرد.

 

باشگاه پس از سقوط به سری B دچار مشکل شد. بسیاری از بازیکنان سطح بین المللی باقی مانده بودند، زیرا آنها به باشگاه متعهد بودند.

 

دشان در پایان گفت:

 

چرا من رفتم؟ من وارد جزئیات نمی شوم، اما پس از قهرمانی دیگر شرایطی برای ادامه همکاری در سال بعد وجود نداشت. برای من این راهی بود که چیزی را به تیمی که به من چیزهای زیادی داده است پس بدهم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: